Yönetim Bilişim Sistemleri Nedir, Mezunları Nerede Çalışır

Öncelikle Yönetim Bilişim Sistemleri Nedir? ybs



Yönetim ve bilişim derslerinin bir bütün olarak anlatıldığı ve uzmanlaşmak için bir alan seçmeniz gereken bölümdür ybs. Programlama , web tasarım, pazarlama, finans, işletme, veri tabanı gibi dersleri içinde barındırır.

Yönetim Bilişim Sistemi Mezunları Ne Olarak Çalışabilir?

IT uzmanı
Yazılım Uzmanı
Proje Yöneticisi
Pazarlama Sorumlusu
Sistem Tasarımcısı
Veri Tabanı Uzmanı
SEO Uzmanı
Satış ve İş geliştirme Departmanları

Yönetim Bilişim Mezunları Nerelerde Çalışıyor?


***Liste oluşturulurken Özyeğin ve Boğaziçi mezunları (+250 kişi) temel alındı.

  • KPMG Turkiye
  • Turkcell
  • IBM
  • Google
  • Siemens
  • obase
  • Ritmus
  • Procter & Gamble
  • Trendyol Group
  • ING Türkiye
  • ABN AMRO Bank N.V.
  • Vodafone
  • İntekno Grup
  • Turkish Airlines
  • Kuveyt Türk Katılım Bankası
  • Akbank
  • Türkiye İş Bankası
  • IBTECH ULUSLARARASI BİLİŞİM VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ
  • Türk Telekom
  • Garanti BBVA Teknoloji
  • BSH Turkey
  • QNB Finansbank
  • Intertech Bilgi İşlem ve Pazarlama Tic. A.Ş.


Yönetim Bilişim Mezunları Maaşları Ne Kadar Oluyor?

Yazılım ve bilişim sektöründe maaşların yüksekliği şuan diğer sektörlere göre daha dolgun olduğu konuşulur, yorum sizin.

Asgari ücret - 17000TL 
Ortalaması ; 7.800 TL

Yorumlar